Inviger nya bröstan!

I dag kom jag sent ut till stallet igen.Så jag selade på direkt för att köra ut. Vi körde bort till Hockey, joggade 2 varv på slingan & körde sedan 6*40 intervaller. I dag var hon riktigt laddad, hon bokstavligen hoppade fram när vi skulle börja trava. Hon sprang på bra även i intervallerna, men töntade sig en hel del genom att bli "rädd" för precis allt runt omkring. 
 
I går var jag på Färjestad med ponnyerna & tävlade. Vi hade en del presentkort kvar från förra året som vi nu behövde shoppa upp :) Det blev en hel del grejer! Thilda var dessutom 2:a & 3:a i sina lopp & fick ännu lite mer priser. Det slutade med att vi hade en hel IKEA-kasse med priser med oss hem! Då köpte jag bl.a. en rosa wahlsten brösta att ha till Lillan, men även till träningsjobb i montén. Så slipper jag ha min vita.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0