Vila

I dag har tjejen bara fått gå i hagen och ta det lugnt. Ska försöka hinna köra henne imorgon, det beror lite på hur mörkt det är när jag kommer hem. Men jag skulle gissa på att jag nog kör även om det är kolsvart ute... Om jag känner mig själv rätt...
 
På fredag eller lördag (beror på om jag kör i morgon eller måste köra på fredag) ska jag och syrran ta en sväng till Hööks i Västerås för att shoppa lite. De hade rabatt på alla hundprylar nu & hennes lilla nakenråtta till hund behöver lite kläder för att överleva vintern. Samtidigt tänkte jag passa på att köpa ett nytt täcke till Lillan. Hon har redan spanat ut vilket täcke hon vill ha, så jag får väl ställe upp å köpa det ;) Funderar även på att köpa ett par nya rosa reflex-boots, då hennes nu är REJÄLT slitna. Vill även ha reflexländtäcket så vi kan ha något när vi tränar i mörkret...
 
Bilderna är lånade från Hööks hemsida.

Kommentarer
Postat av: Tilde

Snygga täcken! :)

Svar: Tack :)
malena nogerius

2012-10-31 @ 09:54:45
URL: http://empirebroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0