Mördar Lilo!

I lördags körde jag & Pelle våra hästar ihop. Han påstår sig ha typ världens bästa träningsupplägg, så vi hängde med honom & Lilo. Vi körde två varv på slingan, två rakor på rakbanan & sen två varv till på slingan. Lillan blev jättetrött redan andra varvet. Jag vet inte vad det var med henne. Dessutom galopperade & studsade hon mest hela tiden. Pelle tyckte att hon såg väldigt stressad ut. Däremot så återhämtade hon sig ganska fort... Fattar ingenting.

Jag ska köra henne själv igen på onsdag för å se om hon e konstig då oxå. Är det inga problem är tanken att Pelle ska köra henne på lördag & jag rida Lilo.

Hoppas att hon bara hade en dålig dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0