Skäms på mig!!!

Usch! Som vanligt har jag varit usel på att blogga här! Vill ni läsa mer kan gå in på mallansmonte.blogg.se är lite bättre på att skriva där. Där skriver jag mer allmänt om mig själv och hästarna, men även om Lillan & hennes träning. 
 
Efter förra jobbet körde jag henne en tur på torsdagen, då började hon låta i halsen igen! Jag blir tokig! Fattar inte vad felet är! Dessutom tappade hon en sko på vägen hem. Så det blev lite vila igen... i ganska exakt en vecka. Så i torsdags körde jag henne igen, med tungband, tillsammans med Panter och Lovisa. Då var hon bra igen! vi körde 6 varv, men lugnare än normalt. Hon fick springa i Panters tempo på rakorna för att sedan dra på i sitt tempo i backen. Det fungerade iaf bra.
 
Igår körde Pelle Lillan & jag körde Lilo. Vi körde 5 ordentliga varv på slinga och Pelle var riktigt nöjd med henne! = Glad jag!!! Imorgon blir det nog bara en lättare tömlongering eller promenad och sen kör jag henne igen på tisdag :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0