Veckan som gått

Har inte hunnit blogga så mycket nu under julhelgen. Lillan tränar på kanonfint! I lördags, den 22/12 gick hon ett lättare banjobb. Hon fick först gå ett jobb ihop med Panter som behövde lite sparring, 2140 i 2.00-2.10 tempo. Hon skötte sig jättefint och sprang på bra utvändigt. Därefter fick hon skritta ca 5 min undertiden vi även bytte kusk. Pelle joggade 1,5 bakvarv med henne och körde sedan 1640 i 1.35 tempo, vilket hon gjorde på ett strålande sätt!!!! Nöjd matte! Framförallt när Pelle hela tiden hackar och retas med mig om henne, men nu blev han tyst och mumlade något om att han till och med skulle vilja ha henne han! haha!! Fina lilla grå!
 
Dagen efter skulle vi ta julkort & då hoppade jag upp på hennes rygg för första gången. Hon var såååå cool! Jag tog en tunna att stå på och började med att hänga lite försiktigt innan jag lade över benet och slutligen satt på henne! Jag satt på henne kanske 5 min totalt och hon tog det som sagt hur lugnt som helst!

Vi har även fått ett par nya rosa reflexboots av Terese och Dennis i julklapp, vilket passade bra då hennes gamla är ganska trasiga nu :P
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0