Denna vecka...

Har det varit dåligt med uppdateringar (även förra veckan) men vi tränar på! 
 
Förra veckan körde vi två motionsjobb till som jag missade att skriva om. I onsdags körde jag Lillan en tur efter skolan. Vi hade den otroliga turen att aticka ut preciiiis när det började regna. Jag han inte mer än sätta mig i vagnen med tömmarna i handen innan himlen öppnade sig. Vi körde på i alla fall. Joggade till skogen och körde sedan till sjön för att köra upp för backen 4 gånger. "Backen" är toppenträning, det är 700 m grus/sandväg sluttandes uppför. Så man behöver inte köra så fort där utan hon får jobba på bra med rygg och bakben i alla fall. Därefter joggade vi tillbaka hem.
 
I går körde vi mot Eneby och körde in på alla "små vägar". Visserligen behöver man vända på alla de vägarna, men det blir lite omväxling iaf. I går var en sån där dag när ALLT är läskigt! Lillan hade sååå mycket överskottsenergi och då vill allt och alla äta upp små gråa hästar, speciellt ston som heter Harryettie! Så hon hoppade, studsa och for längs vägarna. Det är ju inte heller det man tror ska vara läskigt som är det (soptunnor, brevlådor, bilar osv.) Nä! Det farliga heter: Lila blommor (säkert hästätande), ormbunksbuskar (kan dra ner små hästar och dränka dem som kvicksand), cykel (kan liknas med eldsprutande drake) och småfåglar (dinosauriernas efterträdare, behöver jag säga något mer!). Hon var som sagt rejält pigg hela rundan och sprang på fint. På vägen hem kom vi ikapp shettisarna & då var hon tvungen att sträcka lite extra på sig när hon sprang om dem. 
 
knapppålla!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0